понедељак, 27. мај 2013.

ČAK ŠEST NAGRADA ZA PREDSTAVU MOJE BIVŠE, MOJI BIVŠI

Predstava kragujevačkog Teatra apsolutni pobednik zvorničkog festivala
Predstava kragujevačkog Knjaževsko-srpskog teatra „Moje bivše, moji bivši” apsolutni je pobednik 4. festivala komedije „Komedija fest 2013” koji je završen u nedelju 26. maja u Zvorniku osvojivši čak šest nagrada od osam koje se dodeljuju na ovoj smotri.
Predstava kragujevačkog pozorišta koju je po tekstu britanskog autora D. C. Džeksona koju je režirala Slađana Kilibarda proglašena je najboljom po odluci stručnog žirija (kojeg su sačinjavali: Jelena Bogavac, rediteljka iz Beograda, Željko Milošević, dramaturg iz Trebinja i Violeta Savić, profesorka iz Zvornika) i osvojila nagrada „Zlatni aplauz” ali i po mišljenju publike proglašena za najbolju sa prosečnom ocenom 4,96 po mišljenju zvorničke publike.
Režija Slađane Kilibarde proglašena je za najbolju ali i scenografija u predstavi „Moje bivše, moji bivši” koju takođe ona potpisuje. Laureati glumačkih nagrada na „Komedija festu 2013” iz kragujevačkog ansambla su glumci Isidora Rajković i Miloš Krstović.
Ovogodišnji zvornički festival komedije „Komedija fest 2013” održan je od 22. do 26. maja a na njemu su učestvovala pozorišta iz Prištine, Tuzle, Šapca i Prijedora i Kragujevca.

Нема коментара: